Post by writgacislelync on Mar 5, 2022 0:08:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wheel of Fortune Words ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wheel of Fortune Words IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisätä rahaa hakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ Wheel of Fortune Words 2022 version ▞▞▞
Pitäisi nimetä Mainokset ja lisää mainoksia!
Ei miltä se näyttää.. mutta.meh.. se on peli
Se on hieno peli pelata! Rakastan tämän tyyppisiä pelejä, mutta en näytä pääsevän ohi siitä, missä voisin pyörittää pyörää. Se sanoo jatkuvasti, että Internet-yhteydessä on jotain vikaa. Ajattelin, että ehkä puhelimeni toimii vain. Sulki sovelluksen ja avasi uudelleen seuraavana aamuna, ja se tekee edelleen samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Korjaa virhe, sillä tämä peli on hauska tapa tappaa aikaa.
Ei mitään muuta kuin Onnenpyörä
liikaa mainoksia, pelejä. vaikea päästä niistä irti. siirtyy osoitteeseen Google Play store.back & eteenpäin
SE ON NIIN NIIN ........
No, voit laittaa vihjeitä alas, että on paljon ja päästä eroon noista mainoksista
Hauskaa, mutta vietä enemmän aikaa mainosten katsomiseen kuin pelaamiseen!! Saa olla vain yksi mainos kohtausta kohti
Hauska peli helppo pelata kiitos
Upea peli. Vähän häiritseviä mainoksia. Mainosten puuttumisesta maksettava summa on kuitenkin melko jyrkkä. Lisäksi löydän monia arvoituksia, joissa minulla on enemmän ylimääräisiä sanoja kuin todellisia pulmasanoja. Kaiken kaikkiaan suosittelen.
Rakasta sitä pyörää. Ollut katsomassa siitä lähtien kun se on ollut päällä.
Find The Differences - Spot it புதிர் avtp
todella hauska peli, ainoa valitukseni on, että "poista kaikki mainokset" -maksuominaisuus ei poista kaikkia mainoksia. Se poistaa vain pakotetut mainokset. olisi mukavaa, jos he selittäisivät, että tämän vaihtoehdon ostaminen poistaa kaikki mainokset sen sijaan, että he sanoisivat väärin. Tästä huolimatta en usko, että tämä tehtiin ilkeästi, ja se oli vain yksinkertainen virhe.
Wheel of Fortune Words Игре са речима gwu
Tylsä hidas peli.
Mainoksia, mainoksia ja mainoksia! Tarkoitan, että muissa peleissä on mainoksia, mutta tämä on naurettavaa. Et voi sanoa minulle, ettet ansaitse tarpeeksi rahaa lisensoimalla WOF-tuotemerkin. Tämä mainosten määrä on yksinkertaisesti tarpeeton!
Wheel of Fortune Words Ordspill vshu
hyvä peli toistaiseksi.
Vain tasolla 14, mutta toistaiseksi todella nauttinut pelistä. Liikkuu nopeasti, mikä saa minut haluamaan jatkaa pelaamista!
Ei tässä mitään uutta. Word Cookies tai jotain sellaista hölynpölyä, mutta ikonisella Onnenpyörän kellolla.
hyvä peli. vähemmän mainoksia olisi kuitenkin parempi
Rakasta peliä. Vaikka ymmärränkin mainosten tarpeen ja tarkistan niitä toisinaan, kolminkertaiset mainokset pilaavat hauskanpidon. En koskaan klikkaa mainosta, joka pakottaa heidän tuotettaan tällä tavalla.
huono. paljon lisäyksiä. Minun on suljettava peli ja aloitettava uudelleen kaikilla tasoilla, koska Google Play jää minut ansaan.
loistava peli, paljon PC-hauskaa
Pakko asentaa turha päivitys. En anna minun pelata peliä, ellei sitä tee. Älä pakota minua tekemään jotain, mitä en halua tehdä. Poistetaan tämä nyt.
Annoin arvosanaksi 4, koska aloin juuri pelaamaan peliä. se on hauskaa ja kaikkea. joten toivottavasti pysyn tässä sanapelissä
pidän siitä mutta se. on paljon mainoksia
Olisi melkein hauskaa, jos jokaisen yksittäisen, yksinkertaisen pelin väliin ei pakotettaisi mainosta... jessus..et tullut pelaamaan pelejä vaan katsomaan mainoksia! Miksi kukaan haluaisi jatkaa niin? TARVITTAA MERKITTÄVÄT PARANNUKSET VÄHEMMÄN MUOKKAA TÄYTETTYJÄ TUTKIMUKSIIN!!!!! HANKI ELÄMÄSI!Hauskaa mutta LIIAN MONTA MAINOKSIA Peli etenee nopeasti ja mahdollistaa jatkuvan pelaamisen, mutta odota L-O-N-G-mainoksia, joissa on useita leikattuja kohtauksia ja pieni "x" napauttamalla poistaaksesi. Ajattelin, että jättiläisyrityksen tuottamassa pelissä olisi vähemmän mainoksia, valitettavasti olin pettynyt.
Se on hieno sanapeli, jossa on sujuva suunnitelma ja paljon sekalaisia sanoja. Nautin enemmän kuin vankilasta.
kun saat pyörittää pyörää, et saa montaa. pisteitä, näytät saavan saman summan jokaisesta teoksesta
Miksi mainostat peliäsi huijataksesi ihmisiä, että se on sellainen kuin näet sen, mutta kun alat ladata, se on täysin erilainen, mitä haluat, ovat latausnumerot, kun näen, että poistan sen
Wheel of Fortune Words வார்த்தை lwf
Ei todellakaan hauska peli kuin alkuperäinen
mainoksia ilman välitöntä mahdollisuutta kieltäytyä käytöstä. peli on meh. parempia vaihtoehtoja. kirjainten yhdistäminen on bugista.
2 tähteä VAIN, koska konsepti on mahtava. Latasin tämän TMobilen tiistaimainoksesta, rakastan sanapelejä ja WoF:ia, joten kokeilin sitä mielelläni. Se on kuitenkin erittäin viive, ja se vaikuttaa pelaamiseen, koska jotkin haasteet ovat ajoitettuja. Jos se korjataan, antaisin sille 5 tähteä.
Jos olet Word-ihminen, voit pelata tätä peliä koko päivän, se on haastavaa ja alkaa maksaa käteisellä!
liikaa, mutta silti hauskaa
Miten alentaa ääntä?
Peli on hauska, ei mainoksia, se on haastava peli hauska, hauskaa nauti kiitos tarvitsemme lisää tätä peliä,
Wheel of Fortune Words Словесни jbw
Palapelit ovat ajoittain hauskoja ja erittäin haastavia, ja useimmiten ne ovat erittäin helppoja, mutta rakastan todella haastetta ja rakastan todella tätä peliä, kiitos, että annoit meille mahdollisuuden pelata sitä.
hieman sekava vaihtoehtojen suhteen.
Hieman erilainen käänne siihen kuin muut vastaavat sanapelit. Nautin siitä suunnattomasti!
Ok päivitys! Ääni tulee ja menee kun haluaa!!! Pidän pelistä todella paljon! Mutta sinun täytyy todella työskennellä äänen kanssa!!!!!
Peli on hauska ja pidän päivittäisestä haasteesta, mutta turnauksessa on sama sininen peruskirjain asetettu palkinnoksi joka viikko. Sinun pitäisi pystyä voittamaan eri settejä joka viikko.
Tämä peli on hämmästyttävä. niin paljon hauskoja pikku juttuja, paitsi sanojen purkamista. Vaikka minäkin rakastan sitä. Muista kuitenkin, että se on hyvin riippuvuutta aiheuttavaa.
En ymmärrä miksi en voi miksi en anna minun ladata sitä ollenkaan, joten annoin nollakäynnistyksen tälle pelille
Se on ok, mutta se on jotenkin tylsää
pidin pelistä erittäin paljon tasolle 46 asti ja nyt peli ei edene palaamatta kotisivulle...erittäin turhauttavaa!
Tämä versio ei voi estää sinua huijaamasta. Olen useaan otteeseen ratkaissut laudan oikein ja minulle kerrottiin, että ei, ja sitten toinen kaveri ratkaisee sen täsmälleen samalla tavalla kuin minä tein.